Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 kan jeg la babyen smake på noe...??? han er snart 4 mnd....sitter å drikker biola selv, og har sååååå lyst å ta litt på fingen og la småen smake-...... hnm.... ????tid kan han evt dette? gleder meg sånn---....smask til alle småttisene rundt omkring... min vil ikke sove,.... liker å være med mamma hele dagen...
alvefrøken Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Du bør IKKE la babyen smake nei. Du kan lese i boken du fikk på helsestasjonen om mat til babyer, og evt snakke med helsesøster om det. Han blir tidsnok stor, så du trenger ikke fore han med alt mulig rart, før han er klar for det. Aller helst skal babyer kun ha morsmelk evt erstatning helt til de er seks måneder. En kan evt i samråd med helsesøster begynne litt med grøt når de er fire måneder. Snakk med helsesøsteren din.
alvefrøken Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du ønsker svar, er det vel ingen grunn til å svare tilbake nedlatende om du ikke får det svaret du ønsker? Men du ønsket kanskje å kunne svare slikt? Kanskje erte på deg noen? Jeg prøvde bare å gi deg et godt råd! Forøvrig driter jeg i hva du mater ungen din med.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 lol.... for en gjeng.... ikke rart d er krig i verden..... lol lol lol........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå