mammantil2+1 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Ble litt inspirert av "Ting man ikke liker lenger" lenken, så hva er dere har skikkelig kick på om dagen? Jeg har kick på pepperkaker, leverpostei, gulost og knaske, knaske kålrot:-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Brunost og kjøttpudding. Får å ikke snakke om blåskjell...... nam nam Dessverrew har jeg fått svangerskaps allergi mot sjømat... Det er skikkelig trist...................
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 jeg har blitt veldig gla i nesquick frokostblanding, melk og sjokolade....dundersalt,sure føtter syns tankrem smaker veldig godt..(Ikke spise) men pusser gjerne tennene mange ganger eller dobbelt opp morgen og kveld... klarer ikke:coca cola,saft eller godteri med masse sukker på..
Stirra ner 32+5 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 All frukt! Har lyst på deilig, frisk frukt stort sett hele tiden. Og Meierienes ananasjuice...nam nam! Og så har jeg fått dilla på det store IFA`ene med sterk smak Putter gjerne en fire-fem stk i munnen og gumler i vei! He he.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Her har det så langt gått mest i dundersalt og jungevrøl. Sjokolade er også godt. Spist masse kokt potet. Brus og smågodteri frister minimalt. Sterk mat blir jeg dårlig av nå, kraftig halsbrann. Har spist taco for siste gang i dette svangerskapet. Har en god pepperonipølse i kjøleskapet som også får være i fred. Gleder meg til å spise sushi og sterk mat når jeg er ferdig med amminga, Akk så lenge til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå