Gå til innhold

Skal dere amme jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med de fleste her vil amme barnet sitt. Jeg håper virkelig jeg får sjangsen til det i allefall. Men har merket meg at mange ikke ammer av de jeg vet hvem er som har barn.. Er det noen ny trend på at man ikke skal amme eller har jeg gått glipp av noe? Jeg skal uansett amme,hengepupper eller ikke barnet er det viktigste for meg :.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal amme hvis jeg kan... Tror nok de som ikke ammer, gjør dette fordi de ikke får det til, har melk eller at det ikke er næring i melken ;o))

Skrevet

Uansett er det jo opp til hver enkel om de velger det ene eller andre ;o))))

Skrevet

Fikk ikke melk med første mann,men kommer melka kommer jeg til og gi det en sjanse,men er nok ikke en av dem som ammer lengst nei:)

Skrevet

Ønsker og håper at jeg kan amme. Går på medisiner som kan hindre det ifølge andre her inne. legen min har ikke sagt noe om det.

Skrevet

ja , er mye som kan være grunn til at folk ikke ammer.

Skrevet

Jeg ammet lillemor i litt over et år og regner med at det ikke blir noe problem denne gangen heller. Men, man skal aldri si aldri:-)

Skrevet

Det var ihvertfall planen! Hvis puppene og babyen vil ;0)

Ammet førstemann i 17 mnd.

Skrevet

får jeg d til så blir d nok amming;) *krysser fingrene*

Skrevet

her skal det ammes for fulle mugger ;)

er så lei av jenter som mener det at pupper er til for at guttene skal se på de eller for at de skal være pene i en kjole/topp whatever... er ikke derfor de ble skapt!!

ammet datteren min i 13 måneder og jeg håper jeg får ammet denne her like lenge om ikke lenger egentlig. det er anbefalt å amme i 2 år sier de så,,,, hehe...

lurer på om det er min tur til å lage en skikkelig sinna-debatt jeg.... *knis*

Skrevet

men bare så det er sagt...

har du ikke melk så har du ikke melk!!

jeg var velsignet med en heeel haug da jeg gikk med datteren min og det er jo ikke sikkert at jeg er like heldig denne gangen...

jeg mener jenter som velger å ikke amme fordi de tror at puppene blir stygge av det...

bare så det ikke blir noen misforståelser

Skrevet

Jeg skal gjøre alt mitt og mere til for å få til amming hvis det er meg det skulle stå på,, Sist fikk jeg datteren min 3 uker før tiden, og hun forstod ikke helt dette med å suge, så jeg strevde i over en uke med å få til ammingen,, men jeg gav meg ikke, for jeg SKULLE få det til - siden jeg hadde melk og alt.. Og vi klarte det sammen tilslutt datteren min og jeg.. :0)

Så hvis gutten i magen klarer å amme skal jeg amme så lenge han vil!!

Skrevet

Ja, jeg håper det det:) det gikk veldig greit sist og jeg kosa meg masse... også så deilig å slippe alle disse flaskene når man skal på tur...

Skrevet

Jeg skal amme.Har ammet begge mine første i 7 mnd.

Skrevet

Ja, det skal jeg. Hadde rene fløten til førstemann, så jeg håper det går greit nå også.

Skrevet

kunne ikke med første mann da jeg ikkehadde næring i melka.

håper det går bra denne gang...

Skrevet

Ja, jeg skal amme. Ammet førstemann i 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...