gull_puten Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann. Venninen min skal skrive attest til en kjempe grei dagmamma som de har brukt ganske lenge... Nå som endelig sønnen deres har fått bhg plass, vil dagmamma gjerne ha en attest fra dem.. Problemet er at ingen av oss har så god erfaring med å skrive en attest,vi vet ikke hva som skal stå der.... *hva burde stå der? *hva er viktig å ha med? *hvordan skriver vi en attest`? KUNNE DERE HJELPE HENNE!!! *Krysser fingrene* ...........*snufs* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6846213-hjelp-ossh%C3%A5per-p%C3%A5-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
moa_tobias Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 ATTESTEN En attest innholder som regel følgende opplysninger: 1. Identifikasjon av personen attesten gjelder. 2. Ansettelsestid 3. Beskrivelse av stilling/stillinger og arbeidsoppgaver. Det bør fremgå hva oppgavene har krevd av den ansatte og hvilket ansvar vedkommende har hatt. 4. Opplysninger om utdanning, kurs og annen kompetanseutvikling. 5. Årsaken til at ansettelsen opphører 6. En vurdering av personen som forteller noe om skikkelighet og væremåte. Attesten skrives på organisasjonens offisielle brevpapir og undertegnes med foretakets navn av en ansvarlig leder. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6846213-hjelp-ossh%C3%A5per-p%C3%A5-svar/#findComment-6859685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå