Hilde85 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Når må jeg bestille julekort trur dere for å få det tidsnok....?
-carina- Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Tror de er ganske så kjappe på disse fotobutikkene... 4-5 dagers leveringstid... Men jeg liker å være i forkant, så jeg kommer nok til å bestille mine i slutten av november... )
Hilde85 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 ok... men jeg har veldig lyst å ta bilder med en nissedress av nokka slag... men det er jo ikke i butikkene enda... noen som vet når det begynner å komme? Det er nå masse juleting som har kommet allerede, så kan vel ikke være så lenge til...?
Møøø Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Har nissedresser på ellos.no og sparkjop.no og hm.com, men da må du jo vente på posten da, men tar sikkert ikke sååå lang tid...
WP-TLogPeanut Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 På lindex har de nå nissenattdrakter m/lue...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har fått svigermor til å strikke en stor nisselue med hvit pusekant og hvit dusk på enden av en lang "hale" hvis jeg kan si det slik... Så tenkte jeg å ta bilde av henne med nisseluen og et av smykkene hun fikk til fødselen, naken på lammeskinnsteppe.. Vet ikke helt om jeg får det til, men i hodet mitt er det kjempesøtt:-) Høres sikkert ikke slik ut, men det er altså et veldig anstendig bilde jeg vil prøve meg på:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Synes det hørtes kjempefint ut :DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå