*Urolig* Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Du er førskolelærer ikke sant? Jeg er veldig i tvil på hva jeg skal velge,men førskolelærer vurderer jeg sterkt. Jeg bare lurer på om du kunne fortelle litt? - var det tungt studie? - Er det vansklig å få jobb? behov for førskolelærere? -Kan man etterutdanne seg? til hva? Jeg kunne tenke meg å jobbe på skolen skjønner du =) -Hvordan er lønna? Trivst du? Er det i barnehage du jobber? Oj,ble litt mye dette,men håper du har lyst å svare ) klem fra
Alba44 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Heisann ) Er førskolelærer,ja. Det spørs jo litt hvor du bor i landet, men mange steder så er dette en veldig sikker jobb ihvertfall. Spesielt nå fremover med så stor barnehageutbygging. Selv bor jeg rett utenfor Oslo, og her er det mange jobber å søke på. Hvor bor du? Det er et 3 årig studie på lærerhøgskole, og krever mye innsats og vilje. Studiet har mange spennende fag; noen som er greie å lese og andre som krever mer. Kommer jo an på hva man interesserer seg for og da ) Man kan ta etterutdanning og bli spesialpedagog, logoped og for å jobbe med høyere klassetrinn i skolen ( som du har tenkt på). Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage og har gjort det i mange år. En krevende jobb både fysisk og mentalt, men med masse glede ) Lønna er det så som så med. Klarer meg bra, jeg, men vet det skremmer endel fra å velge denne studieretningen. Bare spør om det er noe mer du lurer på!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå