Gå til innhold

Nye symptomer på TR.etter pergotime!

Anbefalte innlegg

Har tatt en enkel kur med pergotime i september uten hel.Før TR. kom i slutten av sept. hadde jeg mensensymptomer ( MENSENSMERTER+ ØME BRYST) i 1 uke som vanlig før tr. kom. Venter TR.til helga og nå har jeg ingen vanlige mensensymptomer-unntatt litt brystspreng og føler at jeg må tisse ofte og et slags trykk i underlivet som stråler ned i bekkenet.

HVORFOR??? Kan dette skyldes perotimekureren?

Noen som har opplevd noe slikt

Fortsetter under...

Jeg har det helt likt som deg, enkel pergo i september, og da ble det masse trøbbel med syklus. Var rasende på alt og alle - og særlig min mann, mensen var to dager forsinka (skjer aldri ellers med meg), var kvalm siste uka, hadde en blødning tidlig i syklus..... Nå er det 4 dager til ikm (hvis jeg antar at denne syklusen er normal lengde) og jeg kjenner ingen av de vanlige pms-tegnene. Ikke ømme bryst, og knapt litt murringer. Så; min konklusjon er at pergo skaper masse trøbbel, og man kan ikke stole det minste på kroppen sin når man har tatt det. Det har jeg også forstått ut fra det andre har skrevet på disse sidene - og har dessverre vært her i to år nå....

Ha en riktig god helg!!! Jeg krysser fingre for at det har funka for deg denne gangen :-)

Hei! Charlo

Håper du virkelig lykkes nå.

Jeg fikk en liten blødning på lørdag, etter det har jeg ikke sett tante rød.

Skal begynne med ny pergotimekur denne mnd. men vet ikke helt når jeg skal starte hvis ikke tr. kommer tilbake. For ringe gynekologen i morgen. Skal du ta enkel eller dobbel kur ( 50 mg eller 100 mg) evt. neste mnd.? Hvor mange kurer har du hatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...