Gå til innhold

Makrellen eller Thilli!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, hei kjære deg, så spennende, håper det klaffer for dere snart!

Har dere prøvd lenge? Vi er i vå 19 pp nå, veldig lei av å prøve uten resultat, skal begynne på pergo i neste syklus, så det blir spennende.

Du trenger ikke være redd for dette m å bli gjennkjent, jeg kjenner jo deg kun som ak, og mamman til lille gutten din, ikke hvem du er i "livet".. Synes det er kjempe koselig å bumpe bort i kjente her inne, kanskje vi havner i samme forum snart hvis det klaffer..

Lykke til videre!

Klem

hei, hei kjære deg, så spennende, håper det klaffer for dere snart!

Har dere prøvd lenge? Vi er i vå 19 pp nå, veldig lei av å prøve uten resultat, skal begynne på pergo i neste syklus, så det blir spennende.

Du trenger ikke være redd for dette m å bli gjennkjent, jeg kjenner jo deg kun som ak, og mamman til lille gutten din, ikke hvem du er i "livet".. Synes det er kjempe koselig å bumpe bort i kjente her inne, kanskje vi havner i samme forum snart hvis det klaffer..

Lykke til videre!

Klem

Hei igjen....

Har prøvd i litt over 2 år... men ikke sånn superseriøst med tester og pergo ++! Testa med el-tester litt sporadisk..men har nå nettopp tatt en dobbel pergo. Er på dag 10 nå.... så må vel sette igang for fult snart. Har du fått metformin i forkant av pergo? Det har jeg... gått på det i 2 mnd. Avslutta metforming og pergo samtidig for 2 dager siden.

Har du fått noen råd ang sex og bruk av pergo? kun sex på el-dagen eller annehver dag eller hva?? Stoler ikke på de el-testene... kjipt å gå glipp av sjansen til å bli gravid om jeg ikke finner el.

Lykke til dere også. Det er lettere å "kontakte meg" på det andre forumet.... er er det jo sååå mange nye innlegg her inne... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...