Gå til innhold

til alle dere som har termin idag og som er på overtid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil bare si at jeg har stor forståelse for at dere er leie(dere som er det,regner med at det er de fleste) og jeg synes at dere er kjempe gode!!!

Jeg har ikke termin før på onsdag og føler virkelig at jeg ikke kan bli mer lei enn det jeg er nå, så jeg kan ikke engang tenke meg til hvordan dere har det...

synes dere fortjener litt skryt for det altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå er jeg også lei. Har jo lest at men ikke skal bry seg så mye med termindatoen, og at alle rundt en også kommer til å ha altfor store forventninger til denne datoen. Og likevel så opplever jeg det akkurat sånn!

Alle forventer at jeg skal føde nå, en dag på overtid, herregud liksom, går du rundt enda!

Akkurat som det er min skyld, at jeg holder igjen! Nope. Jeg er klar! KOM UT! Til og med mamma, som måtte sette i gang fødselen med meg, synes jeg er treig... Håper virkelig ikke det er arvelig, har hørt at det ikke er det. Hadde vært gøyest med en naturlig igangsatt fødsel. Herregud, snakk om å få panikk tidlig!

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid og egentlig ganske lei. Men nå har jeg i tillegg fått vondt i halsen og i det ene øret og hele kroppen verker :((

Så formen er ganske laber for å si det sånn!! Nå håper jeg at det ikke skjer noe på et par dager, slik at jeg forhåpentligvis får kommet meg litt før fødslen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...