~chess~ Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Poden her har ingen problemer med å si pappa, men mamma har han ikke sagt ordentlig enda.. Snufs! Jeg gleder meg sååå til å høre han si det! Tror han prøver av og til, men det blir liksom baba eller noe i den duren. Eller så tar han meg så for gitt, siden han er sammen med meg hele dagen, at han ikke behøver å sette noe navn på meg liksom..
Huffi Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jepp. Ikke i nærheten en gang.. Sier jo baba, men det er ikke rettet til meg. Han sier ikke pappa heller, men rusler rundt med røresleiva og sier jobbe, jobbe. Gleder meg veldig til å høre han si mamma. Og at han sier det til MEG. =)
lorie Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Han tar deg nok ikke forgitt, men har kanskje litt problemer med å uttale mamma. Jeg har ei venninne som opplever det samme, "mamma" kom til slutt. Ei annen venninne og hennes mann er aldri blitt kalt mamma og pappa av sin datter. Datra har alltid brukt dere fornavn....
M&T mamma Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Ingen av mine barn sa mamma eller pappa da de var 12 mnd. Eldstemann kalte oss begge pappa da han var 14-15 mnd. Rundt 16 mnd kom mamma. Lillesøster var enda tregere. Hun kalte også begge for pappa fra ca 14-15 mnd og det ble ikke mamma før etter passerte 18mnd,men da mamma først kom så sluttet det nesten ikke heller;-) Nå er det mamma i hytt og pine hele dagen. Så gleden var ihvertfall stor over å få det til.
Tally Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Husker ikke helt når hun begynte å si mamma, men jeg tror det var etter 12 mnd at det var bevisst. Pappa/ba-ba kom først her i gården også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå