Gå til innhold

Julegave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann ønsker seg aldri noen ting, så han får alltid klær - he he.

Både fordi jeg synes det er gøy å kjøpe, og fordi han ikke er noe flink å kjøpe seg slikt selv (bortsett fra sportstøy da)

Eller reiser - i fjor til jul fikk han en tur til Barcelona (med meg) utpå våren - det ble veldig satt pris på.

I år blir det tykk genser og pysj.

Er mannen din en "duppedingsfyr"? Det er min.. Han er så glad i alt elektrisk utstyr av alle slag.. Så i år skal jeg for en gangs skyld kjøpe noe sånt til ham.. En fjerkontroll (ca 1000 kr) som kan brukes til tv, radio, cd-spiller, dvd, ja alt egentlig, med masse finurlige funksjoner.. Også er det sånn skjerm uten knapper som går på når du tar på`n.. Er visst veldig bra, også slipper jeg hundre fjernkontroller på bordet! :-)

Annonse

min får oxo nesten alltid klær

og mansjettknapper

skjorte og slips

fått klokke

mange parfymer..

hårpreparater (voks etc)

ansiktsvask og krem for menn (den orange - han digger den ;)

ring

hehe..i han ansiktbehandling hihi..

trenger han ny barbermaskin ?

kjøp olje og massageinstrument el noe og masser han..om du gidder det rett etter du har flødt en gang ..hehe

nese/ørehårtrimmer

sko

cognacglass eller ølglass

sigarer

noe sprit han er glad i (min elsker cognac)

abbonering på et blad han liker

noe sportgreier? - badminton rekkert, tennisrekkert, (min blir glad for alt sportsgreier selv om han aldri bruker det..hehe) fiskestang, fisketing generelt, telttur/-turutstyr

kommer ikke på noe veldig originalt, men...

Min er veldig glad i å spille playstation og da gjerne sånne krigs og skytegreier. Ikke akkurat det kosligste jeg veit å høre på når jeg f.eks. sitter å bimmer. Derfor blir det et skikkelig headset til han til jul! Kanskje litt klær også, får se hva jeg finner.

har planlagt julegaven til han for lengst. og det blir et videokamera! blir litt dyrt, men det er noe hele familien kan ha nytte av. og når den lille prinsen vår kommer vil jeg veldig gjerne ha en mulighet til få mye på video! (skal vise det til han i komfirmasjonen hans);)

Min kjæreste har ipod 60 GB men synes den er litt stor når han skal trene, så han ønsker seg shuffel som er den minste... er som en klips man kan feste på t-shorten. Alt slikt av duppedingser er ting han digger å få.. Ja, også får han selvfølgelig den nye Ponduboken av vår sønn. Da er samlingen komplett.

Vet ikke om dette var til noe hjelp.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...