Gå til innhold

Bleiebøtte eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter min personlige mening en av de tingene du lettest kan unnvære !

Kjøp en vanlig pedalbøtte og en rull med små avfallsposer på butikken og du klarer deg i lange baner.

Vi har hatt bleiebarn i 26 mndr nå og jeg har aldri savnet bleiebøtta.

Har venninner som har - og det står også en i barnehagen, og jeg synes de STINKER !

Fæle å tømme og blir lett stående og koke bæsjebleier på varmekablene på badet, bidrar også til lukta.

Man er jo likevel ute med søppel en gang om dagen, da er det fint å kvitte seg med dagens bleier samtidig, synes ikke noe om å oppbevare dem i en sånn diger bøtte til den er full.

Hvis du ikke driter penger (ha ha) så hadde jeg ialelfall latt være - de refillposene er kjempedyre (og selve bøtta koster jo også en liten formue, og så kan den ikke burkes til noen ting etterpå !

Vi har fått bleiebøtte hos ei som ska være gudmor.. ho sa at da slapp man skitlukta på bade, å treng ikke bære ut bleien rett etter skift ;)

Har aldri prøvd d, men d blir morsomt å se om ho har rett i at dn bøtta e så fantastisk som ho sa :)

Annonse

Vi skal IKKe ha bleibøtte. Hadde det ikke til førstemann heller, og har ikke savnet det i det hele tatt.

Når barnet har bæsjet er det bare å putte bleien i en pose, knyte sammen, og hive det,eller sette den ut.

Det lukter bæsj av bleiebøtter!!

Kan skjønne at folk velger å ha det om det er lang vei til søpla!

Annonse

Hører mange delte meninger om bleiebøtte. Mange liker dem andre liker dem ikke.

Hadde ikke til 1 mann, men tenkte kanskje å kjøpe den nå.

Har hørt at Sangenic har fått ny type med "bulk" opp på undersiden, slik den ikke står rett ned på varmekablene og lager lukt.

Har tenkt å se det an, jeg. Kjøper ikke før fødsel i alle fall. Et vennepar som har fortalte oss at det var noe vi ikke trengte å kjøpe. Men vi har litt lang vei til søppelkontainerene, så kanskje vi kjøper etter hvert.

Dummeste jeg har brukt penger på, men noen er fornøyde. Hadde det med1.mann. Den brukte vi i 2uker så havna den i boden i kjelleren. Lukta ekkelt av posene som skulle brukes, og den var i veien. Bedre med en rull småposer og ta rundt bleia, knyte igjen og putte den i vanlig søppel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...