cocochin med to små Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Noen som vet om en bra bagvogn de kan anbefale? En som ikke er for tung og som helst kan få plass i en liten bil.. Er det mykbag eller hardbag jeg bør ha? (skal bære bagen 4 etager uten heis)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Vil foreslå at du tar deg en tur innom noen barnevogn butikker og forklarer situasjonen din.. Du vil nå bli sterk i armene i allefall..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Da ville jeg hatt kombivogn, sånn med løs bag oppi sportsdelen. Sørg iallfall for at du kan bære bagen med en hånd. Vi har hatt simo bagvogn, og den anbefaler jeg ikke når du bor sånn. Men ellers er den super, for den er så stor. Jeg syns mykbag er greit å bære da, er lettere....
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Da ville jeg kjøpt teutonia mistral sport - med softbag oppi.
cocochin med to små Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 takk for tipsene tror nesten jeg må legge meg i trening snart da, jeg er jo langt i fra sterk i armene fra før av..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Vi har Emmaljunga Duo Edge (tror jeg den heter), og er utrolig fornøyd med den!! Den er robust, har en romslig, lun bag, og er lekker å se på. (www.emmaljunga.com). Vi har en liten Golf, men får vogna med oss likevel. Vi tar av to av hjulene på vogna (måtte ta av alle på simovogn), slår sammen understellet, og setter bagen oppå, dermed er det plass til alt baki. Vi har fjerna "hattehylla" baki da, men alt står trygt nedi der, og er ikke i fare for å fly framover hvis vi må bråbremse altså.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Bagen på Emmaljungaen er forresten kjempelett å få av understellet, og veier lit. Gå på butikken og prøv den, jeg tror du vil like den :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Veier LITE skulle det stå, hehe :-D
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Bébé Confort High Trek har en bagvogn som heter Windoo. Den er veldig lett og har gode håndtak. Se på www.babykos.no. Den er dyr som ny, ca 10000, men jeg har nettopp kjøpt den brukt på Finn for halv pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå