Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Gullet er 8 mnd og 9,5 kg og han elsker å sitte i babybjørn når vi er på feks kjøpesenter. (sitter ikke hele tiden i den da:)) Men når pakket dere den bort?
alvefrøken Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg slutta med babybjørn da hun var 8 kg...jeg fikk så vondt i nakken av den. På min står det maks 10 kg, men jeg tror det er 13 kg på de helt nye, med ekstra støtte i ryggen.
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Brukte den kanskje 2-3 ganger, ble jo helt ødelagt av den... Så brukte den ikke etter tuppa var 4 mnd.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg bruker min fortsatt jeg:O) Lukas er 1 år 05.nov,det går fortsatt fint her.Har active sele da,litt ekstra støtte i ryggen. Tror ikke jeg kan legge den bort enda,han elsker å sitte i den:O)
eir@ Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Bytta ut babybjørnen med en Ergobabycarrier da babyen min passerte ni kilo...da holdt jeg på å gå av i ryggen hver gang jeg bar henne i babybjørnen... Mye bedre å bære med den!
MintCondition Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Sluttet med babybjørn da Guro var 6-7 mnd tenker jeg...da mislikte hun sterkt å sitte i den. . Og siden hun er født i januar fikk vi ikke brukt den så mye da hun var liten heller. Kan ikke godt bære henne ute i babybjørn i vinterkulda...glad jeg ikke kjøpte en babybjørn men istedet lånte en, den ble sannelig ikke mye brukt! Skal jeg ha flere barn skal jeg IKKE ha babybjørn ihvertfall, syns ikke den var god i det hele tatt (men det er en annen diskusjon .
Sjalabais Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Har aldri brukt Babybjörn eller lignende seler jeg... Kjøpte en ringslynge mens jeg gikk gravid, og bruker fremdeles ringslynge mye. Synes det blir tungt å bære snuppa på en skulder over lengre tid (hun er 7 mnd'er nå), så når jeg skal bære en stund bruker jeg Mei Tai, sjal eller Patapum. Er SÅ genialt med denne typen bæretøy! Jeg blir ikke ødelagt i skuldrene/ryggen, snuppa sitter godt, og jeg kan gå lange turer med hunden vår uten å dra med vogna. Det er så deilig å kunne gå ut i skogen nå :-) Bruker også bæretøy når jeg shopper. Er mye lettere å komme fram mellom butikkhyllene og klesstativene ;-) Eneste ulempen er hvis jeg skal handle klær til meg selv, vanskelig å prøve klær med en baby knyttet fast på magen. Da får jeg enten hjelp av en venninne eller søsteren min, eller jeg tar med vogna. Når det er sagt, så har jeg brukt vogna et fåtall ganger (kanskje 4-5) de siste månedene... Hvis dere er nysgjerrige på forskjellige typer bæretøy, hvor dere får kjøpt det o.s.v.: ta en tur inn på www.tettinntil.com -Det er et flott forum hvor det er samlet mye informasjon om bæring!
Karoline's*mamma Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Vi brukte den til snuppa var 13 mnd. huska ikkje kor tung ho var, men ho var "normal" etter alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå