Gå til innhold

Til dere som har noen gang testet både positivt og negativt.......

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-9

Det har seg sånn at jeg testet positivt for 3dager siden, da med 4 tester fra billige tester, og i dag måtte jeg bare ta en til for sikkerhetsskyld, og da kjøpte jeg New Generation på apoteket, denne tok jeg når jeg kom hjem (hadde da tisset for 1,5 time siden) og denne ble negativ.... de andre jeg tok ble svaaaak positive, i og med at jeg har ikm på lørdag som kommer....

noen andre som har opplevd det samme???

blir jo veldig i tvil jeg nå:-( hcg skal jo stige for hver dag...eller??

Fortsetter under...

Ja skjønner det..En uke er laaaaaaaang tid når det gjelder slikt.Vent iallfall en 4 dager før du tester på ny....men bruk da også morgen urin når du tester.

Du er nok sikkert gravid iom at noen var positive.

jeg har bestilt nye tester fra billige-teste.dk så de er vel i posten om noen dager:-) så jeg klarer nok å vente til det:-) hehe

jeg føler meg skikkelig gravid oxo, og 4 tester bør jo ikke vise feil heller... det sies jo at en strek er en strek... men man begynner jo selvfølgelig å lure når man får en som er negativ.....

jeg får smøre meg med masse tolmodighet til testene kommer i posten:-) hehe

Annonse

noen av billigteste sine tester er sånne supersensitive hcg målere-

jeg kjøpte slike, for jeg var så utolmodig og hadde på følelsen av at jeg var gravid

6 dager før ikm ble det svak positiv- ble sterkere for hver dag:) første positive var en lørdag, tirsdagen før det testet jeg negativt med cb ( selvfølgelig, over en uke før ikm:) :)

men kanskje du har kjøpt noen av disse "super testene" ? det kan jo forklare hvorfor det ikke slår ut på andre "trege tester"? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...