Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har BL, har hatt det siden uke seks med mer eller mindre grad av bevegelse problemmer, har tilbragt eks antall timer/døgn i liggende stilling med store smerter. Jeg hra i hovedsak hatt et smertesenter i korsryggen og mindre i symfysen, mellombena og nedover lårene. Etter nesten tre måneder klarte jeg ikke mer, enten innleggelse på sykehus får å få et smerteavbrekk, altså behandlig med smertestillende, komplett ro osvosv. Jeg var da i uke 17, men siden jeg har andre forpliktelser syntes jeg at jeg måtte prøve en ting til. Dro til en reumatolog som også driver med manipulering ( ligner litt på kiropraktor terapi) han knakk meg litt på plass og så ble det elektrode behandling. Har nå hatt 8 seanser på en halvtime hver og i dag har jeg klart å gå en tur på ca en kilometer med en hund som trekker litt!, kostet gulvet ( er ikke mer en ca 100 kvm, men) strøket klær og enda så klarer jeg å sitte her inne. Dette er ting som for under en måned siden var helt utenkelig for meg, jeg klarte jo knapt nok å gå de fem metrene det var til doen. Hvis dette kan hjlpe deg så spør etter det! Endlig kan jeg leve litt igjen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6844354-vil-anbefale-elektrode-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå