Gå til innhold

Vil anbefale elektrode behandling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har BL, har hatt det siden uke seks med mer eller mindre grad av bevegelse problemmer, har tilbragt eks antall timer/døgn i liggende stilling med store smerter.

Jeg hra i hovedsak hatt et smertesenter i korsryggen og mindre i symfysen, mellombena og nedover lårene. Etter nesten tre måneder klarte jeg ikke mer, enten innleggelse på sykehus får å få et smerteavbrekk, altså behandlig med smertestillende, komplett ro osvosv. Jeg var da i uke 17, men siden jeg har andre forpliktelser syntes jeg at jeg måtte prøve en ting til.

Dro til en reumatolog som også driver med manipulering ( ligner litt på kiropraktor terapi) han knakk meg litt på plass og så ble det elektrode behandling.

Har nå hatt 8 seanser på en halvtime hver og i dag har jeg klart å gå en tur på ca en kilometer med en hund som trekker litt!, kostet gulvet ( er ikke mer en ca 100 kvm, men) strøket klær og enda så klarer jeg å sitte her inne. Dette er ting som for under en måned siden var helt utenkelig for meg, jeg klarte jo knapt nok å gå de fem metrene det var til doen.

Hvis dette kan hjlpe deg så spør etter det!

Endlig kan jeg leve litt igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...