Gå til innhold

hva har dere oppi reisesenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert å kjøpe en reiseseng, sånn at hun kan sove hvor som helst. Men hva kan jeg bruke for at den skal være litt mer behagelig å ligge i? Bunnen er jo knallhard...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Er helt enig, den er stein hard. Tenkte kanskje på en strand madrass?? Eller at en kjøpe sånn skummgummi og kapper til!! Når tulla skal sove hos mamma og de snart , så tar jeg med madrassen fra senga tror jeg:o) Vil jo at hun skal sove godt, hehe!!!

Skrevet

Hei.

Vi har kjøpt en skumgummimardass til å ha oppi. Det funker som bare det :-)

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe madrass til reisesenga på www.going.no. ser kjekk ut. Den er sammenleggbar også :)

Skrevet

Vi har brettet et stort, mykt teppe oppi og lammeskinnet oppå der igjen. Da virker det som vesla trives. Men hun bruker den jo bare til å sove i på dagtid da. Hvis jeg skulle hatt den med på ferie e.l. ville jeg nok kjøpt en overmadrass og hatt oppi.

Skrevet

Det er ikke så hard for de, de veier jo ikke så mye. (Tenk når de ligger i vognen, ganske hardt der og.)

Her bruker jeg kun saueskinn i bunnen av reisesengen.

Skrevet

Simo sin reiseseng har med en ekstramadass, ikke så tykk da, men den holder.

Kanskje du har overmadrass i senga til babyen? Da går det jo an å bare ta den i....

Skrevet

Jeg bretter ut voksien og legger den nedi jeg.

Skrevet

Tenkte akkurat som dere at sengen var hard, og vurderte å kjøpe en ekstra madrass.

Men så kom jeg til å lese papirene som fulgte med senga. Der står det at man kun må bruke den med madrassen som fulgte med. Ikke skjønner jeg hvorfor, men det stod det ihvertfall.

Jeg har derfor bare brukt et lammeskinn i bunnen og det har fungert bra.

Skrevet

jeg har bestillt den reise madrassen fra www.going.no...vi reiser til syden snart å tenkte den blir praktisk å ha med både viss det er dårlig madrass i senga og når vi skal ligge ved bassenget...og ikke minst stranden;)

venter soent på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...