Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 parkdress vinter dress høst dress etc??? Blir helt tullete.... Hva trenger småtten EGENTLIG.............. Er 1 år i desember Hva mener dere litt mer erfarne på området??
Gjest peder sin mamma Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Nå vet jeg ikke om småtten din går i barnehage eller ikke, men uansett: Kjøp en dress med fòr som kan taes ut, så kan den brukes når det ikke er så kaldt også. De småttisene blir jo ofte sittende endel på rumpa,så det er godt med en varm dress til vinteren.. Og så anbefaler jeg ullundertøy på det varmeste..Holder på varmen og tar opp fukt,så ungen ikke blir klam. Når det gjelder sko,regner jeg med at småtten ikke går ennå..?Det kan uansett være greit å kjøpe et par vintersko med god støtte,så det blir litt lettere å øve:) Må bare få sagt at jeg har god erfaring med parkdress som ikke er av de aller dyreste, har en fra Bogerud tekstil, med fleecefor,og den kostet ca 400 kr.Så du trenger ikke punge ut med 1500 kr.. Håper dere får en flott vinter med masse moro ute!
*Mustang Sally* Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Lillegutt er 13 mnd og er hjemme. Jeg er dagmamma for en til så vi er jo ute. Vi har reflex sin vinterdress med avtagbart for til kr 699,- Da kan du ta ut foret. VELDIG lett. og brule som høst og vår dress. Med foret har du vinterdressen. foret kan du også ha under regntøy. Så da har du alt i en dress... Den er varm og god. Han beveger seg godt i den, pene farger, og sitter godt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå