Lille_mor mamma til to!! Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Veslefrøkna vår på 2 år er i ferd med å vokse ut av sin Quinny speedy vogn. Hun er nesten 90 cm - og når hun skal sove stikker beina nesten utenfor fotbrettet!! Noen som har tips når det gjelder hvilken sportsvogn vi bør satse på?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Så da er det ikke bare jeg som har det problemet. Har lagt ut Speedy`n på Finn nå av samme grunn. Selma er 2 år og 2 mnd, og litt over 90 cm.Siden hun ikke sover i vogn lenger, og heller ikke er spesielt begeistret for å være der i lengden (men må når jeg går tur med hunden, eller vil vite hvor jeg har henne i butikken osv..) så har jeg kjøpt en brukt Brio Sitty. Har noen venner som har en sånn vogn, og den er praktisk og "hardfør". Den ser forresten helt lik ut som for 30 år siden, så den må jo ha noe bra med seg. Har ikke fått den selv enda, men ser frem til det. Som sagt, ingenting fancy, ikke liggestilling osv, men gjør nytten sin. Og BILLIG..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå