En_av_hver Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har skrytt av deg her inne tidligere også, men jeg må nok gjøre det igjen jeg altså :-) Hvis jeg fikk med meg riktig her om dagen har du blitt ammehjelper? (selv om du helt sikkert har hjulpet hundrevis før he, he). Så til saken; jeg har registrert at du kan mye om amming og følgelig er en stor tilhenger av dette. Allikevel har jeg lest et par innelgg nå om mammaer som sliter fælt med å få til ammingen, av ulike grunner, hvor du faktisk spør om det er verdt strevet!!!! Det synes jeg er ganske flott gjort av deg!!!! Sliter med lite melk selv og det tar på innimellom. Derfor var det så godt for meg å høre dette fra en som DEG... Jeg ammer fortsatt, (snuppa mi er 5 mnd), men vet ikke hvor lenge jeg orker å holde på. Kanskje jeg faktisk ER en god mor selv om jeg gir opp prosjektet..... Uansett; takk for at du er en som, til tross for din kunnskap om emnet, kan se at amming faktisk ikke må foregå for enhver pris! Klem fra meg.
Expat Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Takk takk! Fikk spørsmålet selv en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå