Gå til innhold

Har dere vært på mer enn en ultralyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare vært på en i uke 17, men synes jeg leser om så mange som har vært på fler, så nå begynner jeg å bli bekymret for at jeg kanskje burde vært og sjekket bebisen en gang til?? Vanlig å sjekke vekt og leie på ultralyd? Hadde jo selvfølgelig vært kos med en til!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var på en i uke 10, for å sjekke for evt misdannelser og så den obligatoriske på sykehuset. for litt siden var det en forskningsrapport som viste at dersom man er riktig uheldig kan de små ta skade av for mye ultralyd. vi vlagte derfor å avlyse vår 3. men med tanke på at tvillingmødre vel går regelmessig til ul, kan det ikke være det helt store problemet. men vi valgte å være bedre føre var, enn etter snar.

Skrevet

Har vært på så mange at jeg faktisk har kommet ut av tellinga. Er med i et forskningsprosjekt. Skal ikke være noe problem med flere UL sier de.

Skrevet

har vært 4 ganger .

Skrevet

Jeg har vært på mange ul'er pga tvillingsvangerskap....satser på at de vet hva de gjør. Droppet 3D da....ettersom jeg får så mye ultralyd alikevel =0)

Skrevet

Har kun vært på en! Alt har vært greit hele veien, så har følt det har holdt! ;-)

Skrevet

har vært på to, og skal på den tredje og siste i morgen...gler meg til å se bebisen en siste gang før den kommer ut:)har jo bare litt over en mnd igjen..

Skrevet

Jeg har vært på mange..mye pga at han lå i sete lenge..De ville jo aldri gitt gravide så mange UL hvis det var noe som helst farlig..de har jo drevet med UL i veldig mange år..så dette tar ihvertfall jeg med knusende ro..Syns det har vært veldig koselig og betryggende å være på så mange UL, men det er jo virkelig ikke nødvendig..så lenge du kjenner liv er alt i orden:)

Skrevet

Jeg var på en UL med førstemann og nå har jeg vært på to fordi magen hadde vokst så lite en stund så jeg måtte sjekke det. Alt var fint med babyen når jeg var der og det var bra å høre. Hadde det ikke vært for at det var liten vekst hadde jeg nok bare hatt en UL denne gangen også.

Skrevet

Jeg har hatt mange ul. Dette fordi legen min ( som er gynekolog ) har ul-utstyr på kontoret sitt, så jeg får ul hver gang jeg er hos legen:-) Syns det er kjempekjekt med en slik oppfølgning:;-)

Skrevet

Jeg var på en i uke 11 på grunn av blødninger fra uke 5-9 også var jeg på den ordinære i uke 19.

Skrevet

Selvfølgelig er det gøy å se gullet mange ganger!

Jeg har møtt stor misunnelse fra venninne, da vi har fått ekstra oppfølging.

Jeg derimot mener at det ikke er noe å misunne - jeg ville heller vært den som ikke hadde ekstra grunner til å være ekstra bekymret!

Ja - d var godt å se den lille tidlig, men jeg ville heller sluppet våkennettene med engstelse enn ekstra ul. (Ja vet at alle er engstelige, men nå har vi ekstra grunner til å være ekstra bekymret..)

Skrevet

eg har vært på 4 UL å 2 UL med EKG. sist var nå forrige onsdag.. drittlei Ul, da jeg har 5 timers reisevei en vei, så det sliter meg helt ut.. nå er det heldigvis stopp, nå skal jeg føde snart, så får det komme det som komme vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...