Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 champagne brus - for meg smaker det nå tam lett øl. Æsj! Pepsi/cola - bare kjemikalier! fritert mat - æsj- lukta alene er nok til å få meg kvalm Noen flere som merker at smaksløkene spiller dere et puss?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 "Spesielt" krydra mat, sånn som thaimat, viatnemesisk, kinesisk og lignende. Var veldig glad i sånn type mat før, men nå er lukta nok til at jeg brekker meg. Det er det eneste da... Hadde ikke gjort noe om sjokolade og potetgull ikke smakte meg lengre, men det gjør det desverre =)
MM med spire Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Cola var helt grusomt de første 4 mnd... Nå er det ganske godt igjen... men helst cola-boks... Kaffe har jeg ikke drukket siden før jeg fant ut at jeg var gravid... orker ikke tanken...
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Cola smaker så vondt.. Digget dette før.....
mammantil2+1 Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Hmmm....skal vi se, det begynner å bli en del altså Sterk krydret mat( hmmm ) Enkelte kaker jeg likte tidligere, men ikke nå lenger(sukk...cappuciono kake som er egentlig er sååå godt) Salami, servelat og annet pølspålegg (pyyyyyyyyyton) All slags brus nesten, Lett Solo går bra:-) Enkelte supper tåler jeg ikke lukten av Tåler ikke lukten eller synet av reker og andre skalldyr om dagen (der gikk lørdagsmiddagen i dass) Alle slags pølser som wiener, kjøttpølse etc byr meg midt i mot ( det legger seg en fetthinne i munnen----æsj) Purreløk av en eller annen grunn, hmm TOBLERONE smaker pyton og det som egentlig er så forbaska godt!!! Hva skjer'a!!! Banan, ananas og mango fikser jeg ikke om dagen Det er sikkert mer også, men det er dette jeg kommer på i farten. Gleder meg til bebisen vår kommer for jeg hadde skikkelig matlsyt når jeg ammet lillemor og spiste absolutt ALT:-) heheheeeee
kk75 Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Grandiosa, får halsbrann bare med tanken...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Kylling og ris, æsj!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 coca cola,saft godtri med masse sukker- æsj rekesalat blir kvalm bare av og tenke på det! krydder salami grøss potetmos nei fy så ekkelt!
Stirra ner 32+5 Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Uff, blir kvalm bare ved tanken, men.... - sjokolade - sjømat - svinekjøtt, eller egentlig alt annet kjøtt enn kylling... - pølser I det hele tatt: ting bør egentlig være "lett" og friskt for at det skal være fristende.
'***mamma til to engler*** Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har stygga på omo vaskepulver... ikke spør.... jeg synes det lukter helt forferdelig, og jogger kjapt forbi vaskemiddelhylla når jeg er i butikken...
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Taco!! Orker det ikke lenger.. og jeg elsket det før!!
frøy@ Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Kylling...var veldig glad i det før, nå blir jeg kvalm bare av tanken, spesielt kyllingfilet..usj.. :-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 PepsiMax= Æsj!!! Kjøttdeig= fysj, motbydelig!!! Var favoritter før jeg ble gravid:)
Adrians_mamma Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 så utrolig misunnerlig jeg blir når jeg leser disse innliggene!!! Mange som har fått avsmak på cola, og pølser og godterier og ting som overhode ikke er sunt uansett. Så flott for dere!! Jeg derimot, har fått avsmak på MORS HJEMBAKTE BRØD!!!! Hjelpe meg! Det smaker rett og slett EKKELT! og får laaang bismak i munnen etterpå også. Trodde først det var noe galt med brødene, men er bare meg som reagerer. SNUFS! har også en venninne som har bakt til meg, og hennes brød SMAKER LIKE ILLE!! Kunne det ikke være godteri jeg ikke likte lenger....
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2006 Må bare få lov til å uttrykke min enighet angående pølser!!! Men jeg glemte også å slenge vafler samt lukten av vafler på lista... Og vi som har fredagsvafler på jobben hver uke... Spiser på kontoret mitt på fredager jeg...
*ønsker nr 2* Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 smaks løkene mine er lit rare.. vann, som jeg egentlig aldi har ligt, driker jeg "bøttevis" med om dagen.. hehe... og eplejuice.. brus beorder sambo meg til å drikke til middagene i helga.. og jeg som bare drakk brus før :S men litt digg å sleppe brusen å da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå