Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skal snart til Oslo, er det noen som vet om en butikk hvor man kan få tak i en fin julekjole for gravide? Skal på 2 julebord, smule krise...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Hei Ja, ikke lommekjent, men vil anbefaler Den Kule Mage på Grünerløkka, se litt på nettsidene www.denkulemage.no. De har veldig mye fint God tur !
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 Kjempe flott! Takk!
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Den kule mage, svangerskapet i kirkeveien på majorstua 9måner på sandvika storsenter De har vel det "lekreste" utvalget.. =)
kristin2 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg var innom H&M (Stortorvet) i går og der hadde de en fin svart kjole. Veldig billig var den også, rundt kr. 298 tror jeg. Helt enkel og klassisk kjole som rekker ned til knærne. Kan fint pyntes opp med sjal, smykker, lekre sko etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå