Gå til innhold

Hei hei... Ny her jeg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Ser at ingen svart deg enda, og det går da ikke an:-)

Håper du finner mye nyttig i denne siden her, vi er iallefall mange som vet hvordan ting føles, og vi drar nytte av hverandres erfaringer!

Skal du begynne med hormoner 2.nov, er det det du mener?

Eller er det første legetime?

Hvis det er første time hos legen kan det ta en tid før du kommer igang med forsøk... Etter utredning sender legen en søknad. Den blir godkjent ganske kjapt. Det som tar tid er ventingen fra godkjent søknad til hormonstart. Det varierer fra sykehus til sykehus.

Ved St.Olavs er det f.eks 6-8 mnd ventetid.

Vet ikke om dette var svar nok, hvis det er mere du lurer på så spør!!

hei igjen, å takk for svar... Jeg ser jo at dette kunne være litt vanskelig å forstå, jeg kunne jo fortalt litt mer!!

Det er slik at vi er godkjennt, og vi skal begynne nå. Vi har første konsultasjon i porsgrunn 2. november, har fått tilbud om å være med på en internasjonal studie. Syntes dette er veldig spennende, men jeg vet jo ikke hva vi går til...

Er det sånn at man begynner på hormoner med en gang eller må man vente en syklus? Lurer igrunn på det meste!!!

Hei du!

Det kan være du må vente en syklus ja, det kommer an på hvordan syklusen/mensen din klaffer med sykehuset. (hva de har ledig)

Man ringer inn når man får mens, og så blir prosessen regnet ut.

Som regel begynner man på nedregulering(spray) 20/21 dag av syklusen.

Lykke til, du går en spennende tid i møte:-)

Annonse

Okay, så da begynner jeg rett på kuren da altså, det er spennende!

Dette har gått veldig fort, er under en mnd siden jeg fikk tlf fra sykehuset, å nå er det rett rundt hjørnet!

Har dere vært med på disse forsøkene oxo eller? siden dere viste hvodan det gjøres...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...