Gå til innhold

Anbefalte innlegg

uff håper jeg bare sovner snart slik at jeg kan glemme denne dagen..

jeg skulle egentlig bare ned og sjekke "livmorshinna" til neste fryseforsøk,.

først så alt bra ut og hinna var på 13,men plutselig fant legen en eggpose på 20mm,og da ble forsøket avbrutt..

de skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde fått eggpose siden jeg går på progonova, men med flaksa mi sååååå går jo alt ann!!!!! :((

fikk dermed beskjed at jeg måtte ha to blødninger innen neste forsøk,det vil si at det blir i jula,og da var det så mange fri dager ,så da måtte alt klaffe med tider...med min flaks så kommer det ikke til og passe!!!

ti minuter etter jeg kom ut fra sykehuset,ringer mamma og forteller at onkelen min hadde blitt funnet død i senga,bare dødd sånn plutselig ..

er bare så deppa og lei meg,føler meg bare helt tom....

.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6843587-en-av-mine-v%C3%A6rste-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg,

Så forferdelig du må ha hatt det i dag, jeg føler virkelig med deg.. Det ene tar liksom med seg det andre også, da..

Håper du er hjemme og kan slappe av, og håper mannen din er der med deg.. Kom deg bare gjennom de første dagene uten å tenke på at du skal komme så fort over det, for det er ikke alltid at det går så fort da..

Tenker på deg og sender deg en klem

Lykke til:-)

Huff da nusse, ingen enkel dag forstår jeg...

Hadde en slik nedtur sist jeg også, bare at jeg rakk å glede meg litt lengre... Slimhinna mi var fin, men eggene overlevde ikke.

Utrolig nedtur selv om det av og til kan skje...

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du må ha to blødninger...?

Vi hører til St.Olavs, og mellom første og andre frys hadde jeg kun 4 dager med opphold på progynova! Da testet jeg i tillegg positivt, men neg tre dager senere. Første blødningen ble da beregnet som mens, og slimhinna var veldig fin ved neste UL. Nå ble jo forsøket avbrutt da, men i praksis kunne jeg ha fått satt inn egg.

Vel vel, de gjør det vel annerledes der du er da... Men hadde kanskje ikke skadet om du hørte ringte og fikk høre hvorfor?

Jeg skjønner nemlig at du er utålmodig etter å komme igang, slik har jeg det selv...

Ønsker deg all hell videre, håper de neste dagene blir bedre:-)

Klem-

stakkars deg. Det var en forferdelig dag for deg dette.. Huff, alt dette på en dag. Verden er jammen ikke rettferdig..

Jeg vet ikke hva jeg skal si, er ikke den mest optimistiske person i dag, men jeg håper ting ser lysere ut om noen dager.

Tenker på deg. Sender deg mange mange klemmer!!

Annonse

Så forferdelig trist!!!!!!!!!!!!!!!

Dette blir mye på en gang................

Jeg fikk også eggposeutvikling to ganger når jeg skulle inn til fryseforsøk. Første gangen tok jeg 3 tabletter daglig, andre gangen 4 tabletter daglig. Begge gangene måtte jeg avbryte forsøket.

På forsøket nå i september gikk jeg på 4 progynova daglig og hadde estradot plaster som jeg byttet to ganger i uka, da gikk det fint.

og jeg ble gravid, men mistet da jeg var 5+3 uker på vei.

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg kan lykkes,

det er en trøst.........

Veldig trist det med onkelen din også, alt skal liksom komme på engang. Når det er så uventet også blir det enda verre.

Uff, føler virkelig med deg.........

trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...