Gå til innhold

baby bjørn overtrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette, og pris på dette.

Det er som en pose en trekker over ungen som henger fast i babybjørnen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat sett nye katalogen fra Babybjörn,da jeg selv er ute etter reisesenga deres - Light - og der var det bilde av det overtrekket, ganske så smart !

Har selv Babybjörn og tenkte litt på om jeg skulle anskaffe det.

Vet du hva det koster ?

Du får helt sikkert kjøpt det på internet (men jeg ble overrasket over at reisesenga faktisk var dyrere å kjøpe via Sverige (1795,-) enn på Barnevognhuset Rudo (1498,-) så det er ikke sikkert det lønner seg å gå via nettet her)

Men fant ut at jeg like godt kan bruke et fleece-teppe rundt babyenm hvis jeg skal bære ham utendørs i vinter, det er ikke sikkert han er noe mer glad for å sitte i den enn jenta vår var - hun gråt høylydt hver gang vi satte henne i den, det var først da hun ble stor nok til å sitte utover at det ble gøy å bruke den.

Dessuten så jeg i siste "Gravid" at fysioterapeut og barnelege ikke anbefaler å bruke Babybjörn til nyfødte, de bør ha beina samlet når de bæres de første månedene.

Derfor har jeg bestilt meg en ringslynge til å bære ham i, på "Mamma & Meg".

Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt trekket til baby bjørn selen min på brio lekebutikken her jeg bor. De har nemlig endel vogner og senger og sånt også. Jeg ga 389,- ikke verst synes nå jeg.

Skrevet

Vi brukt den stort sett når vi sku tel svigersan som bor rett over veien etc. og sambo tok da på sæ en stor jakka og tok den om frøkna også... Æ klar ikke å bær ongen så mye pga dårli nakke så trur ikke vi bi å få oss sånn trekk... men ser litt lurt ut ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...