Gå til innhold

HappyH


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, såg at du hadde lagt inn eit lite svar til meg på Oslo-tråden, men tenkte å lage eit eige innlegg til deg eg :)

 

Eg har berre bestilt time sjølv på svangerskapsomsorgen her på Løkka eg, har ikkje fått den anbefalt av nokon, men det er sånn kø på studenthelsetenesta på Blindern (og kontordama var skikkelig fæl mot meg då eg skulle bestille time)

 

Har du bestilt time nokon plass eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg så ikke svaret ditt før nå jeg..

 

jeg fikk anbefalt Majorstuklinikken av ei venninne, så jeg har bestilt time der neste uke. Men det er dyrt, så gir det et forsøk før jeg bestemmer meg for om jeg skal fortsette å gå dit. Tenkte uansett å ta kontakt med svangerskapsomsorgen på Løkka over helga. Vet du om det er lang ventetid??

 

Hvordan er formen din da? Jeg har nettopp begynt å bli litt plaget med kvalme - eller det er mer som å være fyllesyk, sånn uggen i kroppen. Og trøtt da såklart.., men ellers glad og fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også heilt utruleg plaga med kvalme, har berre holdt til på sofaen dei siste dagane... *sukk* Sjukt og føle seg skikkeleg fyllesjuk heile dagen, KVAR dag. Mannen min sa eg såg heilt forferdeleg ut i går (takk!) ;)

 

Fekk ikkje time her på Løkka før 29. nov, då er eg 12+0. Dei sa at dei ikkje tok inn folk før det, men veit ikkje om det er kø-tendensar der. Ho eg snakka med på telefon var i alle fall KJEMPEkoseleg! MYKJE betre enn studenthelsetenesta!!

 

Jepp, håpar vi blir litt bedre snart... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...