Gå til innhold

Tips til å fremskynde fødsel....

Anbefalte innlegg

Er i uke 37, og kjenner at jeg begynner å bli veldig lei av å være så stor og tung og av halsbrann og bekkenløsning. For å få tiden til å gå kan vil jo lage en liten link med kjerringråd for å fremskynde fødselen.

Er det noen som har tips for å fremskynde fødsel. Da både trappegåing og sex er noen gode tips, men hvis man sliter med bekkenløsning bør man kanskje se på andre råd.

-Bingebærkapsler/ bringebærblad te...

Andre gode råd?

Fortsetter under...

Tror kroppen ordner opp selv jeg..for i dag har jeg termin nemlig,men ingen ting har skjedd,og jeg har prøvd MYE!! igår vaska jeg bil (faktisk), gikk lang tur,spiste sterk mat,kjørte i humper,og idag vaska jeg hele leiligheta,spiste grøt med myye kanel,gikk tur,har nettop spist ostesmørbrød med myyye sterkt krydder,og jeg har tenkt å avslutte kvelden med en runde sex...;)så hvis ikke noe starter her i gården iløpet av natta,nej da er det ikke stort mer å gjøre for meg... morer seg vel bra den lille i magen slik som jeg styrer på tenker jeg...hehe,kommer vel ikke før han selv vil tror jeg :- /

vask vindu(strekk deg godt mens du holder på) vask trappa på alle 4, les fødeoppskriften på oslosykehusene, tror du må spise et helt kanel glass for å sette igang. modningsakupunktur, gjør alt det du får kynnere av. men ikke overdriv så du ikke blir utslitt til fødselen starter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...