Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Oktober mnd har vært mye sykdom i mine øyne. 2 dager med feber og oppkast helt i begynnelsen av mnd Frisk i 10 dager. Så tre dager med øyekatar,forkjølelse og feber!! Frisk i en uke og så nå er han forkjøla og feber igjen!!! Jeg holder på å utdanne meg til sykepleier så jeg tenker jo det verste som f.eks leukemi ; ((( Vet det blir litt hysterisk!!!men klarer ikke å la være!!! Er dette normalt første høsten i barnehagen eller er det veldig mye??
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Min gutt begynte i barnehage i august og er også mye syk. Han har hatt feber, oppkast, diarè, snu og myyyye hoste. Nå gir vi tran, grønnsaker og frukt for fullt. Klart man blir bekymret, men der er jo helt vanlig. Er ganske flott egentlig hvordan immunsystemet klarer å bygge seg opp.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Det er VELDIG normalt første høsten i barnehage. Heldigvis blir imunforsvaret bedre, og når barna har gått i barnehage i et par år, pleier de å bli mye sjeldnere syke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå