Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Når man vet at det er farlige birvirkninger, hvorfor tar man da piller for å gå ned i vekt? Jeg kunne dødd hvis jeg hadde fortsatt med noe som også har farlige bivirkninger. For en med anoreksi handler det om en kjemisk ubalanse i hjernen, og man tenker ikke logisk eller rasjonelt. Men å kjøpe ulovlige piller er da ikke stort bedre - men man er jo ved sine fulle fem? Man gjør noe med kroppen som kan være skadelig eller til og med dødelig. Jeg er ferdig med mine problemer, og ønsker å leve til barnet mitt blir voksent. Og ikke minst være et godt og sunt forbilde. Denne siden har blitt noe helt annet siden jeg begynte her inne - alt handler om ulovlig kjøp av piller. SKremmende utvikling, synes jeg.
Gummelillan Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, jeg har funnet ut at denne siden på ingen måte er noe for meg lengre. Det virker som om folk har en utrolig tro på lettvinte løsninger. Så et innlegg om noen piller de kjøpte i Sverige og hvor innlegger skriver om at det ikke kan selges i Norge pga de inneholder amfetamin, men i samme innlegg lovpriser disse pillene...?! Kan ikke helt se hva vi skal med en slik side på et nettsted for nybakte foreldre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå