Gå til innhold

Har kjøpt babywatcher...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men fant ikke hjertelyden... Kan det ha noe å si at jeg er litt "tjukk" rundt magen fra før? Hvor lenge kan jeg prøve av gangen uten at det blir for risikabelt? Er 15 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke prøvd så lenge av gangen, men heller lyttet flere ganger innimellom. Kanskje du treffer rett på da!

Kanskje du leter for langt oppe?

Det beste er å legge seg på rygg, og ha tålmodighet....

Lykke til!

Skrevet

når jeg vari uke 15, måtte jeg prøve helt nederst.. prøv det;) er ikke alltid jeg fant den jeg heller i uke 14 og 15..

Skrevet

Det er derfor jordmødre ikke anbefaler babywatcher.... Nettopp fordi vi ikke finner hjertelyden hver gang!

JM tok ikke å hørte på hjerteyden før jeg var 17 uker på vei, pga det. Unngå hysteri om hun ikke fant den!

Husk at du må lete LANGT under navlen! Ca der buksekanten din er... Er overraskende langt nede i den uken du er i..

Men, prøv igjen om noen dager du! Å ikke bli bekymra om du ikke finner den! Ikke sikkert du hører den tydelig heller.... Var bare så vidt jeg hørte den hos legen forrige uke. (er i uke 21)

Skrevet

Hjelper ikke akkurat hvis en har litt rundt midjen fra før av nei ;) Har det jeg også. Er 14 uker på vei, og prøvde i kveld, men fant hjertelyden kun noen sek så var den borte igjen.

Skrevet

jeg har det jeg også... tror ikke du har noe å frykte.. det kommer også ann på hvordan barnet ligger når det er så lite... du finner hjertelyden bedre om du treffer på ryggen til barnet, dær en plass er det en stor hovedpulsåre. jeg fikk min i uke 16 og nå er jeg i uke 21+5 bruker den nesten ikke mer, han er så aktiv at jeg vet at han er med meg. tro meg, du bruker den nok ikke så lenge:) men lytt helt nede på magen, rett over skammbeinet, det var dæ jeg fant junior første gang jeg lyttet etter hjertet.

Lykke til og gled deg til du hører barnet. det er virkelig noe du ikke glemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...