Gå til innhold

Når tester dere? Har litt nerver for det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er lider av tisse på pinne syndromet, så jeg har allrede rukket å få 2 negative tester denne uka. Har ikm denne helgen. Men gir ikke opp før tanta kommer uansett:-) Du bør absolutt teste på morgen urin.

Lykke til!

Ja, det er vel egentlig derfor jeg orker å vente til lørdag. Hadde ikke klart å gå på jobb og være normal viss det skulle bli positivt. Må jo la det få synke litt inn først. Det er vel ikke vits i å gjøre det før i morgen likevel? Jeg er ikke så inne på dette, har aldri prøvt før. Men prøver å lese en del. Føler jeg må være litt forberedt!

På testene står det at du kan teste opptil 3 dager før ikm. Og mange får positivt svar allerede da, men mange får og ikke positivt svar før etter ikm . Så det er nok veldig forskjellig fra person til person. Hadde jeg klart hadde jeg ihvertfall ventet til ikm å teste, men jeg eier ikke tålmodighet:-)

Syns det er så spennende å sjekke også:-)

Spennende, ja! Synes det er på grensa til skummelt... Er redd for at noe skal være galt og at det ikke skal gå, og er redd for å miste kontrollen over kroppen, viss du skjønner. Har jo kjempelyst på baby, derfor jeg er her,likevel er det litt skremmende. Klarer visst ikke helt å forklare.

Hvordan klarer du forresten å gå på jobb etter å ha testet? Klarer du å være normal når den plutselig er positiv?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...