Gå til innhold

Oktober: Jeg har født!!


Dibber

Anbefalte innlegg

Lørdag kveld kl 2330 begynte riene. Jeg fikk likevel sovet en god del natt til søndag. På søndag morgen dro vi til sykehuset for en sjekk fordi jeg hadde begyt å blø en del. 2 cm åpning og vi dro hjem for riene dabbet av litt.

 

De tok seg opp igjen utover dagen og kl 2330 dro vi tilbake til sykehuset. Da hadde jeg så sterke rier at jeg ikke greide å gå nesten. Det var veldig vondt så jeg ble veeeldig skuffa da undersøkelsen viste bare 2 cm fortsatt!

 

Men så begynte ting å skje, og etterhvert ble riene verre og verre. Jeg supte lystgass som en helt (hadde ikke klart meg uten!). Babyen ville ikke synke ned i bekkenet, og sto med hodet høyt oppe. Det var ikke bra så jordoa gjorde klart drypp. Jeg fikk ikke trykketrang heller og på 8 cm stoppet alt opp... Jeg presset, men hadde aldri trykketrang slik jeg hadde med de andre. Det var veldig rart og det gjorde veldig vondt. Opplevde med de andre at trykketrangen var befriende. Kl 0620 ble lillejenta født, 3405 g og 49 cm.

 

Er i fin form etter fødselen og ønsker alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med veslejenta!

 

Det er en strid tørn å gå igjennom, denne fødselen, både for mor og barn, men det er en fantastisk følelse når den lille endelig er ute og ligger der og kikker opp på opphavet sitt med et blikk som ser ut som det har all verdens visdom i seg...

Sukk...

 

Kos dere i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...