Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 ..til å være litt lei meg sammen med dere? Skrev et innlegg for noen uker siden om en venninne som var gravid og skulle ta abort. Hva som var riktig av meg å gjøre siden jeg er gravid selv. Fikk mange gode svar og støttet venninnen min 100% i valget henne. I går var dagen da hun gjorde det og jeg jeg traff henne på cafe i dag. Hun var så lettet og glad over at alt var over. I tillegg så fortalte hun meg at jeg hadde vært en kjempe god støtte osv. Da vi gikk hver til oss følte jeg meg helt tom innvendig. Ble liksom så lei meg og urolig. Vet ikke helt hvorfor? Lurer på om hennes graviditet gikk mer inn på meg enn på henne selv. Og kanskje hun har fått lempet mye av "problemet" over på meg. Hvis det stemmer...er det ikke litt rart at det er meg hun kommer til med problemene sine, når jeg er den eneste venninnen som er gravid og gleder meg til barnet kommer. Føler at situasjonen hennes gjør at jeg ikke helt klarer å glede meg over graviditeten min.... Uanz..takk for at dere ville lese innlegget
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 hmm...du føler deg vel litt rar fordi du ville at hun skulle ha barnet kanskje...siden du er gravid selv..sikkert gøy å være gravid sammen..hun kom kanskje til deg fordi du er gravid da..og hadde noen tanker kanskje...nja..ikke vet jeg..kan jo faktisk være at hun bare stoler mer på deg å sånn...men bare hun er fornøyd med valget så er det jo bra... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå