Gå til innhold

Noen som har fått negativ grav.test fra New Generation???

3barns-mamma <3

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-9

Det har seg sånn at jeg testet positivt for 3dager siden, da med 4 tester fra billige tester, og i dag måtte jeg bare ta en til for sikkerhetsskyld, og da kjøpte jeg New Generation på apoteket, denne tok jeg når jeg kom hjem (hadde da tisset for 1,5 time siden) og denne ble negativ.... de andre jeg tok ble svaaaak positive, i og med at jeg har ikm på lørdag som kommer....

noen andre som har opplevd det samme???

blir jo veldig i tvil jeg nå:-( hcg skal jo stige for hver dag...eller??

Fortsetter under...

Har ikke erfaring fra testen du nevner. Vil derimot anbefale testen fra ClearBlue. Denne har vist korrekt svar for meg hver gang. Er nokså sikker i dagene like før ikm også. Men jeg vil tro du er gravid siden du har testet pos. på andre tester. Gratulerer og lykke til:-)

Er sant som du sier, HCG skal stige fra dag til dag. New Generation er det faktisk mange som har klaget på. Den MÅ liksom tas på morgenen for at den skal vise riktig. Er ikke så ømfintlig som de andre.

Var selv plaget med den i fjor sommer. Var 100% sikker på at jeg var gravid, men New Generation gav ikke utslag før jeg brukte morgenurin.

Jeg brukte New Generation testen da jeg hadde mistanke om at jeg var gravid, det var ikke morgenurin og den ble positiv med en gang (men nå var det også en del timer siden jeg hadde vært på do tidligere, i og med at jeg kom rett fra en lang kjøretur). Og i tillegg var det fire uker siden jeg skulle hatt mensen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...