wimbom Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Skjer`a? Fått noe tante-besøk enda? Eller holder hun seg fortsatt pent unna?;o)
bente69;) Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Halla:) Tanta har enda ikke meldt seg, så jeg håper enda det er klaff denne pp. Det hadde hvert såååå deilig å gått et skritt videre i prosjektet. Men syns det er rart hun holder seg borte om hun har tenkt å komme, for til vanlig er hun veldig pressis. Begynte alt på mandag å vente henne siden hun har pleid å komme to dager før ikm når jeg har tatt akupunktur. I denne pp har jeg hatt 3 behandlinger, den siste i går. Kimby sa forresten at jeg skulle få to barn til, først gutt så jente. Så jeg håper nå at det evt ikke er tvillinger på vei, for meg holder det kjempe fint med et barn til. Hun mente også at vi ville ikke bli gravide før vi slappet av å hadde sex for å elske ikke for å lage barn. HUn anbefalte oss å slappe av litt å være kjærster, så ville vi bli gravide før vi viste ordet av det. Så noe om el min, men ikke helt hva det var, mulig den var ustabil eller at vi ikke traff på rett dag. Alle mine svangerskap kom til å bære like, det samme med fødselen*hjelp og gru* Hadde et kjempe lett og fint svangerskap med snuppa ingen plager alt helt topp. Det samme kan ikke si om fødselen som varte i 36 timer, pressrier hadde jeg i 2 timer og 15 min før det endte med at hun ble tatt ut med vakum. Kan ikke si jeg har noen særlige symptomer. Dette er status fra meg en torsdags kveld. En ting er sikkert, her går vi spennende dager i møte. Håper av hele mitt hjerte at tanta kun fikk tak i enveis billett når hun dro sist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå