Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skal skrive et kåseri i norsken på skolen,de oppgavene vi kunne velge mellom falt jeg ikke for,så læreren min fant ut at jeg kunne skrive om foreldre/barn. Så da ble det til at jeg skal skriver kåseri om søvn =) Skal jo i utgangspunkte være mine erfaringer og slikt,men kan ikke dere komme med noen gullkorn og å ha småbarn å hvordan søvn er,skal jo være humoristisk også,så hvis noe har noe morro å fortelle,og jeg evt. kan få lov å bruke det i kåseriet mitt (fikk lov å ha erfaringer fra andre også med) så hadde det vært supert =) Jeg har som tittel (henta fra en body) : jeg sover ikke,jeg ligger til lading! Håper dere kan komme med noen innspill til meg,har fått skrivesperre etter 1,5side,og står bom fast her. Tar liksom fra de er nyfødt til det er på denne alderen (har jo ikke erfaring med annet da ) Klemmer fra meg =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6842276-april-n%C3%A5-trenger-jeg-virkelig-deres-hjelp-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå