mamma til <3to<3 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 at bebisen blir mindre aktiv mot slutten? Er i uke 37 og har de siste dagene merket at bevegelsene er "slappe" og skjeldnere enn jeg er vant til.Trives ikke jenta mi inni der?
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Normalt at det blir roligere mot slutten. Det blir dårligere med plass inni magen, mindre plass å boltre seg på. Så lenge du kjenner liv hver dag er det ingenting å bekymre seg for
mamma til <3to<3 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 ok! Det var jo bra! Merkelig hvor bekymra enn blir sånn mot slutten....
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er så takknemlig for at ting har gått så fint til nå jeg..
tutsi 77 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Min prins er også mye roligere nå enn før..veldig vanlig, men skjønner at du tenker på det (det gjorde jeg også) Enig med deg høygravid:)..plutselig har jeg også blitt såå bekymret nå på slutten..var superbekymret i begynnelsen..i midten var jeg veldig rolig og null % bekymret..men nå er jeg superredd for alt..
2barns mor Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Mindre aktivitet pga. liten plass, men desto myyyyye vondere spark hos meg da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå