Gå til innhold

Hvem kommer på onsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger inn et innlegg også eg. Så jeg kan se hvem som kommer på onsdag. Er det noen som ikkje finner veien kan de ringe meg på 47642319.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg! :) Men er nok ikke hos deg før kl 20.. Tror ikke det blir noe problem å finne frem, så da ses vi!

Skrevet

Me too :) Kommer Solveig også?

Skrevet

Ja Solveig kjeme hu og :)

Skrevet

Det er bra! Da er novembergjengen samlet :)

Skrevet

Hele den svære novembergjengen;-) Men det blir kos. Gleder meg til en hyggelig skravlekveld igjen=)

Skrevet

bare innom for å se hvordan dere ligger an:)

Flere høygravide nå ja:) Når dere også blir ferdige må vi få til babytreff og trilleturer da:p

Skrevet

Ja, babytreff og trilleturer blir kos! Gratulerer så masse med jenta di :) Blir spennende å se hvem som er nestemann ut... Tror ikke det skjer noe her med det første, typisk nok blir vel jeg en av de ytterst få som får gå 3 uker over tiden eller noe...

Tipper Snuppa er up next :)

Skrevet

Hei prinsesse1!! :-) Gratulerer så mye med jenta di!!! :-) Er så misunnelig på dere som har født.....:>

Og til mini-me; JEG er nok av dem som går 2-3 uker over, for sånn er det alltid med meg! bare vent skal du se at du får nok lenge før meg... Men jeg må si at det er spennende tider ja!!! Ses til onsdag, baby;-)

Skrevet

Hmm... ja, vi får se hvem som trekker lengste strået (men tror uansett det blir deg) :) Sees på onsdag!

Skrevet

heisann jenter :)

Nå har dere ikke lenge igjen :)

Må si jeg savner dere, kansje jeg må snike meg med på treffet :) hehe

Skal bli morro når allesammen er nybakte mødre:)

Må vi gå på babykino ogsånn og;)

Kos og klem oss begge to

Skrevet

som dere sikkert skjønnte så har jeg byttet nick

hilsen janne

Skrevet

Gratulera so møkje med ongane te dåke som har fått.. Ein smule misunlige her ja...

Trur og at snuppa er nestemann ut..

Glede meg te treffast igjen.

Du er hjertlig velkommen på treff Janne.

Skrevet

Hei Janne! :-) Hadde vært kjempekos om du kom på treffet til onsdag!! Hvordan går det med deg?

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...