Gå til innhold

Da var vinteren her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig liker jeg vinter, men nå er det sånn våt vinter, og det blir jeg bare sur av:) Men det som er positivt, er jo at det betyr at den lille kommer snart:) Og i tillegg slipper man å bli våt av svette bare for en bevegelse utendørs:)

Får julestemning da. Har begynt å bli mørkt ute nå, og da fikk jeg en voldsom julefølelse:) Gleder meg til jula med den lille i hus:) Sukk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vintern e kommen hær også... lisj frøkna e ute å bygg snymann og aka i lamme pappaen sin... sku ønska æ va i så pass form at æ kun ha vært i lamme dem... eller gådd ut i lamme ho på dagen...

Ja,ja.. man e jo ikke gravid førr bestandi da...

Skrevet

Den som enda kunne feire jul med baby utenpå magen, sukk....

Jeg har termin 02.01.07, og har fortalt lille i magen at han ikke får komme før rakettene skytes opp, men det innebærer en EL GRANDE-kropp som en slitsom å dra rundt på i juleselskaper.. Ajaj.. som jeg gleder meg.. hihi

Menmen, har jo ingen garanti for at lille holder seg inne til over nyttår, men hos meg er det iallefall romjulsstengt! Vil ikke ha romjulsbaby, kan gjerne få førjulsbaby eller nyttårsbaby, men romjulsbaby, neitakk... :o)

Lykke til med julefeiring og baby :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...