Gå til innhold

Termin i slutten av juni?


Kosermeg

Anbefalte innlegg

Er det noen som har termin i slutten av juni? Jeg har termin 29. juni. Hadde vært kjekt å høre hvordan dere har det. Er det noen som kjenner "stikk" i underlivet med jevne mellomrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 28. eller 29. juni. Jeg har ikke hatt noe særlig med stikk i underlivet, men våkna mitt på natta for et par uker siden og hadde FORFERDELIG vondt nedentil!!! Da trodde jeg virkelig jeg skulle abortere. Men det har heldigvis ikke vært mere smerter, for DET var skummelt!!

Har du andre symptomer? Jeg har ikke vondt i brystene som enkelte har... Ikke er de blitt nevneverdig større heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

For et perfekt nick:)

 

Har termin 26. juni jeg.

Kjenner ikke så mye stikk, men heller litt "stramminger" i livmora om du skjønner...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av hvilken regnemetode som brukes har jeg også termin 28. eller 29. juni. Du er heldig som er mor til 2 allerede. 3 barn er da perfekt. Jeg kan også tenkte meg det, men vi får ta en om gangen. Dette er vårt første, og veldig ønsket barn.

Av andre symptomer har jeg veldig oppblåst mage. Føler jeg er lang på vei allerede. Ellers ikke nevneverdig kvalm el. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen ikke lett å få godkjent nickname. De fleste jeg prøvde var allerede opptatt. Kosermeg synes jeg passet, for jeg koser meg virkelig med å være gravid. Jeg har sett frem til dette i lengre tid, selv om jeg ikke brukte lang tid på å bli gravid.

 

Ut i fra det du skriver om stramninger kan det være at det er helt vanlig å ha reaksjoner nedentil når man er gravid. Ikke vet jeg, da dette er første gang for meg. Jeg får skaffe meg litt svangerskapslitteratur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen er som en ballong, da jeg er FULL av luft!! Gleder eg veldig til akkurat DET sympt forsvinner..! *knis*

Jeg har vært en del trøtt også, men det er ikke like ille lenger. Har vært noe kvalm og hatt en mage so har vært hyperaktiv mot hva den er til vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, ekstra trøtt har jeg også vært. Det glemte jeg, da jeg ikke føler at det plager meg. Jeg er mer redd for voldsom kvalme ol. For hjelp mot trøttheten har jeg fått låne en lysterapilampe av min kollega, og det føler jeg hjelper. Lar den stå ved siden av arbeidspulten i 30 min på morgenen og 30 min på ettermiddagen. Det er utrolig hva som virker, bare man tror på det. Kanskje jeg må gå til innkjøp av en slik til å ha hjemme.Anbefaler deg å prøve en slik lampe dersom du ikke har prøvd det. Ingen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg også, hele tiden :)

Nyter hvert minutt! Deilig m litt vonde pupper og øm mage innimellom, og noen kvalmebølger i ny og ne...

 

Dette er mitt 3. svangerskap, men første gangen jeg har "kjent" livmora så tidlig.

 

Har fått bøker fra Bokkilden i posten i dag jeg, leser av hjertens lyst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde kanskje vært noe... Må undersøke om jeg kjenner noen som har så jeg kan låne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23.juni.

 

Det hender jeg får litt stikk nederst i magen iallefall, og har litt småblødninger, så jeg er litt nervøs for å miste iblandt. Men litt stikninger er sikkert normalt og ufarlig. Det er verre om man har større smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

Har opplevd det samme som deg, stikninger og litt små blødninger, Håper virkelig alt er bra, står jo over alt at det er vanlig, men jeg tok blodprøver på mandag og onsdag for å være sikker. Får svar på tirsdag:)

har termin 27 juni, gjeder meg og håper alt går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 28. eller 29.juni. Jeg har utrolig mye stikkinger i underlivet. Tenker mye på det da jeg hadde en SA i uke 11 i midten av juni i år. Men - det er sikkert bare livmoren som utvider seg veldig raskt ettersom det er så kort tid siden jeg var gravid sist. Jeg har dessuten 2 barn fra før, minste er 2 år, og sist fikk jeg utrolig raskt stor mage, så jeg regner ikke med å holde denne hemmeligheten skjult så lenge......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har termin rundt 23 juni. Det stikker til tider i magen, eller på sidene. Har vært noe svimmel og har måttet sette meg ned, spesielt hvis jeg bærer på den snart 2 år gamle sønnen vår. Ellers er jeg litt småkvalm på kvelden og til tider veldig trøtt.

 

Gleder meg til jeg kommer litt lengre og magen begynner å vise seg, det tok lang tid før dem kom i første svangerskap så det blir spennende å se om det samme skjer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 22. og 23.juni min nr 3 ;)

Stikker litt og kribler.ømme bryst...KVAAAAALM...Klarer ikke spise eller drikke.Vært kvalm i 2 uker og det blir bare værre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 26 juni og dette er mitt 2 svangerskap..

Jeg storkoser meg,men i starten på uka var jeg skikkelig kvalm og trodde hodet mitt skulle eksplodere..Jeg var så dårlig..Men det gikk heldigvis over etter 2-3 dager og nå er formen på topp...Eneste jeg merker er hyppige dobesøk og litt ømme pupper innimellom...Ellers stikker det litt i magen,men det er bare kos;o)

 

Skal til legen om 2 uker,gleder meg litt til det...Vurdere å bestille tidlig UL,bare for å se;o) Hvor mye koster det egentlig?

Jeg er nå 5+5 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...