Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Takk for superkoselig treff på Egon på Triaden i dag, 26.10.06. Kjempemoro at vi ble såååå mange (hadde ikke akkurat forventet det da jeg arrangerte det første treffet på Barista i Strømmen for et par uker siden).

Dagene kan bli nokså lange når man går hjemme, enten man er sykemeldt, arbeidsledig eller har født allerede. Da er det hyggelig å kunne treffe andre i samme situasjon, syte fritt, dele erfaringer og gjøre ventetiden litt kortere. For ikke å snakke om været om dagen...gruff. Blir mye hjemmesitting.

Jeg drar gjerne i gang nytt treff, men ville gjerne høre med dere...hvor ofte synes dere det er greit å møtes? Noen synes sikkert det er ok å møtes ofte, andre ikke fullt så ofte. Men det er jo helt frivillig og man trenger jo ikke å møte opp hver gang. Det er ingen møteplikt..foreløbig..hi.

Jeg syntes kanskje det var litt "bråkete" på Egon, og ikke så god plass til vogner (må jo regne med at det blir flere vogner for hver gang..hi). Så jeg foreslår at vi flytter tilbake til Barista i Strømmen, evt Jekyll i Lillestrøm neste gang. Sentral beliggenhet samt et prisnivå som ikke ekskluderer noen..

Har du synspunkter på møtested, tid, hvor ofte e.l. så fyr løs..

Skal vi kalle gjengen noe...har du noen gode forslag? Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år...er liksom litt kjedelig...ikke noe navn egentlig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6842054-lillestr%C3%B8m-omegn-30-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har i grunnen ikke så mange synspunkter, men ville bare henge meg på å takke for et kjempekoselig treff! Det er sååå godt å komme seg ut litt, og ikke minst å treffe likesinnede som ikke synes det er det minste irriterende (forhåpentligvis) å høre om manglende nattesøvn, vondter histen og pisten, halsebrann og andre plager og ikke selvfølgelig GLEDER og forventninger som følger med graviditeten. :-) Det eneste jeg synes er litt synd, og det er min egen skyld, er at man ikke får snakket med alle. Har en tendens til å dumpe rompa ned på en stol og så blir jeg liksom sittende fast der. *rødme*

Når det gjelder tider, steder, hvor ofte osv., er jeg åpen for det meste. Synes det er supert med formiddagstreff, på kveldene er det ofte mer trøblete å komme seg ut, for meg i hvert fall. Som du sier Magica, så er det sikkert ulike meninger om hvor ofte man ønsker å møtes, men enn så lenge er det ikke møteplikt :-), og da kan man jo komme om man ønsker og om det passer. Ved å ha en slags påmelding her inne ser vi jo hvor stor interessen er, og skulle det vise seg at det settes opp en dag hvor ingen kan, så er det jo ikke noe problem å avlyse.

Takk til deg, Magica, for at du har tatt ansvaret for å bestemme dag og tid så langt!

Hei.

Takker for koselig treff jeg også. Spesielt tusen takk til deg Magica for at jeg fikk sitte på. Tanken på buss og gå idag var mindre fristende! Thihi.

Jeg synes det virker veldig greit å møtes i Strømmen eller Lillestrøm. Er enig med at det ble litt bråkete på Egon idag.

Jeg synes det bare er å sette opp bim treff så får folk melde seg på, så sier man bare ifra om man kan eller ikke. Jeg synes iallfall 2-3 i mnd er veldig koselig. Formiddags treff synes jeg er best (de fleste har vel mann og/eller barn å ta seg av på kvelden!!) Vi går jo hjemme på dagen uansett. Det er iallfall da jeg kjeder meg mest, og jeg får ganske nok av å se på Days of our lives hver dag hehe.

Ha en fin kveld alle sammen!

Jo takker for hyggeliig treff. Ble litt mange, derfor fikk man ikke snakket med alle. Men man trenger jo ikke snakke med alle hver gang heller.

Jeg hører nå egentlig ikke til der jeg da, men koselig lell:)

Er dibtreff på mandag på J&H. Tiny og jeg skal dit ihvertfall. Sitter der fra 12-14. Bare å slenge seg på om noen er i LS den dagen. Blir nok ikke så mange og mest barnivognen.

Annonse

Tusen takk for koselig treff, ja! ;-D

Hyggelig å bli kjent med nye mennesker, selvom man ikke får tid til å prate med alle. Det blir vel flere treff, vel...! ;-)

Også er det veldig hyggelig å treffe igjen "gamle" fjes og høre hvordan det går.

Gleder med til å møte dere igjen, og håååper jeg da har nurket vårt i vognen og ikke i magen fortsatt.

Klem! c",)

hihi ja dib er der Tiny og jeg skal være...ikke her. Har jo ikke barn i magen lenger.

Du...MfT altså, har du sendt meg melding med nr. ditt? Gubben sa akkurat at "forresten det har kommet en melding på tlf til William om det og det fra **** eller noe og jeg håper ikke det var noe du trengte den dagen og jeg vet ikke om den ligger der enda" (mannfolk) Men ihf. det er nr. til guttungen:) Mitt er det som begynner på 9303. Skal ligge under navnet mitt på telefonkatalogen tror jeg.

Molait.

Ja, jeg sendte melding i går til det nummeret jeg fant på telefonkatalogen på nett. Det er kun ett mobilnr lagret der på ditt navn. Sikkert det "W" bruker nå da! Søkte på nett igjen nå, nope...ingen flere mobilnr. der.

Kanskje du er på msn..så kan vi snakkes der..???

msn adr min er: [email protected]

So long..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...