potet1 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Håper noen kan hjelpe meg litt. Jeg er ruger for første gang, på dag 6, og lurer på litt forskjellig. jeg er ikke blandt de hyppige innleggerne, men håper noen kan forbarme seg litt over meg;o) Tirsdag og onsdag, dag 4 og 5, opplevde jeg noen sterke stikninger og smerter i underlivet, men i dag er de heldigvis over. Er det noen som har en formening om hva det kan være? Samtidig lurer jeg på om noen kan si når en evt. begynner å blø dersom forsøket er mislykket? Kanskje litt negativt med tanke på at man håper det går bra, men alle slags rare spørsål dukker jo opp;o) Sånne som en synes er flaut å spørre om på sykehuset.... Håper derfor noen erfarne og flotte (ja, jeg har lært utrolig mye dere som deler opplevelsene deres!!!!) jenter her inne kan hjelpe meg! På forhånd, TUSEN takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6842009-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei du! Spennende dager du går i møte.... Da jeg satte inn egg opplevde jeg slike stikninger og mensmurringer fra dag 4-5. Mensmurringene varte ca 1 uke etter positiv test. Jeg mistet begge gangene, men gravid ble jeg! Så selv om vi alle er forskjellige høres det jo lovende ut:-) Når det gjelder blødning så er det vel mest vanlig å begynne å blø fra dag 12 og utover. Noen fra dag 10 også. Men progesteronstøtten vi får kan utsette mens noen dager, greit å vite... (crinone/progestan) Her inne er ingen spørsmål dumme, det er det som er så fint med disse sidene!! Hadde ikke klart meg uten jeg.... Ønsker deg alt godt, tvi tvi!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6842009-et-lite-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-6842219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå