ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei..da flytter jeg inn her..håper det er koslig her å da... tenk at jeg er her...puh...så morro...hehe
en liten i magen Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Velkommen til oss!! Jeg personlig liker meg mye bedre her enn jeg gjorde på 1 tri, så mye bekymringer der hele tiden!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hei hei;-) Ser du har termin fire dager etter meg (8.mai) Så da kan vel jeg også flytte inn her?? Trodde jeg måtte være 13+0 for å komme inn her .... Lykke til hvertfall:-))
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 å...hehe..neida...du hører til her du....lykke til du...byttet nick jeg c,..hehehe
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 koseligere her enn på 1 trim iallefall! Når jeg var i 1 trimester .. så slutttet jeg å være her inne ( viste ikke om skravlesiden da.. ) fordi jeg ikke hørte om noe annet enn MA og SA.. holdt jo nesten på å bli sprø.. akkurat som om jeg ikke tenkte nok på det fra før liksom.. Så.. her blir det kost!! =)
LINDA*** Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 hei hei:) Velkommen om bord! Kom inn hit på før i uka, og jeg føler meg godt mottatt! Og det håper jeg du gjør også! Veldig trivelig her inne. Folk er litt mere avslappet her enn på 1.tri. Men det er jo ganske naturlig da egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå