Gå til innhold

drittdag!!! :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle legge gulv i hele leiligheten fordi vi trodde vi skulle få litt ekstråpenger denne helgen (feriepenger pga ny sluttet i den gamle jobben) Men de kommer ikke før nyttår.. så det blir ikke noe gulv på oss før da.. og vi som hadde planlagt alt og hentet prøver osv... :((

Så.... tok jeg en test i sted.. ble ikke klok av det svaret.. så en svak strek i bakgunnen.. sambo sa han så han han også hvis han la litt godvilje til :(((

Buhhuuuu.. jeg er like langt. Er nok ikke gravid denne mnd heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Petrinemor=)

Om du og din sambo så en svaaak strek så er du jo mest sannsynelig gravid snuppa. Hvilken test har du brukt??? Herregud så spennende da.

Krysse fingrene for deg.

Klem

Skrevet

Tror nok ikke jeg er det.. vet ikke hvorfor.. bare kjempe pesimistisk nå.. snufs..

Brukte CB

Kan du føle noe på meg da vennen?

Klem

Skrevet

Du har jo i hvertfall et håp nå. Jeg tok jo en test i går som var blank negativt. Ikke et svakt kryss en gang. Og du har fått svak strek, da lover det bra vettu=)))) Krysser fingrene for deg nå.

Skrevet

Så du at det var et svakt kryss helt sikkert?? Det var ikke bare en vannrett strek???

Skrevet

så på den igjen nå og nå var den blitt enda sterkere.. men fortsatt ganske så svak.. teststreken var veldig sterk.. mens jeg kan se en skyggestrek i bakgrunnen.. sambo tror at det er et slags avtrykk.. at man uansett kan se en svak strek der hvor det skal blir et kryss.. kan det stemme da?

Skrevet

men du venter jo ikke ikm før på søndag.. sikkert i tidligste laget for deg. Jeg har ikm i morgen.. regnet feil på kalenderen.. merket det plutselig her en dag og kunne trekke fra et par dager..

Skrevet

Husk at du ikke skal se på testen etter at det har gått 10 minutter.

Hvis du kan se skyggestrek eller et svaaaakt kryss som det skal være på CB, så vil den bli tydligere jo nærmere IKM dagen er om du virkelig er gravid nå.

Skrevet

Det samme opplevde jeg idag,men dumme jeg testet en uke för tiden. Jeg fikk et svaaaaaaaaaaaakt kryss (brukte også CB digital).Men lurer på om det bare kan väre en skyggestrek (igjen).

Er så dritlei av å vente.

Skrevet

Jaja, vi får vente å se da.. er jo egentlig like langt jeg nå da..

Tusen takk for svar jenta mi :)

Klem

Skrevet

Ja jeg vet jeg har testet for tidlig uansett, men jeg har jo testesjuken. Hehe. Men trur ikke jeg er gravid altså. Har veldig lyst å teste i morgen igjen for da er det bare 2 dager igjen til IKM og gått 2 dager fra jeg testa med den som var negativ. Jeg klarer jop søren meg ikke å vente til søndag.

Skrevet

Hva er en skyggestrek? Er ikke det positivt da?

Skrevet

Til Sh@wn@

Hvis du har brukt CB digital, så skal du ikke se på testpinnen. Da er det displayet som gjelder. Enten kommer det opp "inte gravid" eller gravid. Det er den vanlig CB som skal bli et kryss om man er gravid.

Skrevet

Jeg har fått skyggestreker ofte iallefall.Den viser hvor positivstreken skal komme. Men det er iallefall förste gangen jeg får en skyggestrek på CB digital. Nå testet jeg som sagt en uke för tiden (he he he,for ejg lärer jo aldri).

Skrevet

He he he,flau så jeg dör på meg her :D Tror jeg har sittet for lenge på jobb idag. DA er det vanlig CB jeg tok med meg ifarten på apoteket idag.Men det er iallefall en svakt kryss der :D

Skrevet

jepp, stemmer det, på digitaltester skal man bare se på svaret som kommer opp og ikke testpinnen.

Men det er jo fortsatt mye håp for deg.. er jo en hel uke til ikm..

tror jeg venter på tr jeg.. så får jeg heller se.. håper jo den ikke kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...