Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 mamma fortalte meg at engang hun var på vinterferie når jeg var liten, var det noen som hadde tatt med seg en baby på tur i pulk..tror babyen var ca 2 mnd... De hadde sjekket at hun var varm og det var hun. lå i en god sovepose...de hadde gått en god tur....og når de kom tilbake og skulle ta babyen opp var hun død..frøset i hjel... syns dette var helt forferdelig å høre... selvfølgelig var det uansvarlig av foreldrene... men alikavel..stakkars foreldre... det jeg vil si med dette er at man må være kjempe forsiktig med å ha med små babyer ut i f.eks pulk......
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, har hørt denne historien endel. Regner med å ta min baby i pulk fra den er 6mnd mao i januar og februar, men regner også med å gå korte turer på 1-2 timer og kommer til å titte bak meg ganske ofte. Har hørt at termometer i pulken er lurt også. Dessuten er det kanskje best å være to voksne på en pulktur så en kan gå bak å sjekke jevnlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå