Gå til innhold

Hjeeelp... jeg trenger vinter jakke... men finner ingen ting???

Anbefalte innlegg

Hei hei..

nå har jeg letet og letet og letet etter en vinter jakke men finner ingen ting... hmmm... må ha noe jeg kan vokse i... er det noen som har noen gode forslag eller tips hvor man kan få tak i en jakke som man kan bruke hele vintern???

Fortsetter under...

Jeg har også vært å kjøpt meg en kort jakke på H&M, en boblejakke med strikk nederst... kjøpte den i L, slik at jeg har noe å vokse i.... Jeg sto og dro skikkelig i den i butikken, må ha sett latterlig ut!!

Problematisk det der, jeg har så lyst på en litt pen kåpe-aktig sak, men de er jo ikke fine hvis de ikke er stramme i livet. Får finne på noe annet, er ikke no glad i korte vinterjakker egentlig, blir så frossen på rompa hvis man må sette seg.

Hei hei.

Nå har jeg vært på leting.. var på Zara i oslo i går.. og der fant jeg en kjempe søt kåpe=) livet er rett under brystet så går den ut derifra.. så den kan jeg bruke hele vintern=) di hadde den i rosa og hvit=)

Annonse

mama-licious har også en kåpeaktig jakke som er veldig fin. Den er svart, helforet og har strikkekrave. Hvis jeg ikke husker feil koster den rundt 550 kroner. Se på www.mama-licious.com! Der finner duen liste over forhandlere, også! -Tror forresten kåpen heter "katja" eller noe lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...