Gå til innhold

Kveldskvalm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er gravid for første gang, er nå i uke 11. Har hørt at det er nomalt med morgenkvalme, men hos meg er det helt omvendt. Jeg er fin hele dagen til rundt kl. 16, så blir jeg bare mer og mer kvalm + oppkast : ( Er det noen fler som har det sånn? Jeg er temmelig lei av å gå konstant kvalm hver kveld, blir ikke mye sosialt liv på meg!

 

Kvalmeguri

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv. Er i uke 11, og fra kl 16-17 setter det inn. Veldig hyggelig - for jeg blir kvalm så fort samboer kommer hjem fra jobb. Stakkar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm når jeg er trøtt og sliten: om morgenen før jeg er skikkelig våken, om ettermiddagen etter jobb og om kvelden før jeg skal legge meg. Kanskje du også er kvalm når du er sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er dårlig hele tiden.. veldig veldig slitsomt. men jeg holder meg hele tiden til tanken om at det er verdt alt strevet når den lille kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tilfeldig når jeg er kvalm. Jeg er kvalm flere ganger om dagen, men ofte på kvelden om jeg er sliten. Har heldigvis ikke vært så kvalm at jeg har kasta opp. Som regel hjelper det når jeg får i meg litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bør vel være takknemlig for at jeg ikke er konstant kvalm. Men som du sier Marianne-mor, jeg synes synd på mannen min. Ikke lett med en kone som bare blir kvalmere av kos : ) Forhåpentligvis letter det etter hvert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...