Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Har 13 dager igjen til termin, har de to siste dagene kjent økt aktivitet i magen, hatt en del mer kynnere som kan gjøre litt vondt bak i ryggen.Og i perioder hatt en god del nedpress i bekkenet.Noen som har erfaring om at det kan være tegn på at fødselen nærmer seg?Håper noen kan svare
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 siden det er 13 dager til terminen din, så begynner det å nærme seg ja:-)
ninjo skal bli storebror Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hei jeg håper for oss begge at det er det. Vi er like langt og jeg har akkurat de samme symptiómene. Gutten vår ligger så langt nede nå at hvis han skal lengre ned så må han ut. Vikelig i ulaget. Mye kynnere og smerter som nedprass i bekkenet. Korsryggen også er værre i dag..den henger seg noen ganger opp når jeg bøyer meg.. Håper noen kan forklare oss hvordan starfasen på en fødsel føles ut som..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Ja vi for håpe det.Spennende er det i hverfall:)Hvor skal du føde?Skal selv føde på haukeland.Lykke til...til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå