Gå til innhold

hvodan merker dere at dere mister?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk noen brunaktige blodflekker (spotting) på en fredag (ikke smerter), fortsatte på lørdagen, i tillegg kom det svake "menssmerter" på kvelden. Samme på søndag, men spottingen ble til blødning og smertene økte. På mandagsmorgen kom det rier og store blodklumper kom ut. Så blødde det og verket i en og en halv uke etter det. Var omtrent som kraftige menssmerter. (Var nok også litt psykisk, smertene minte meg jo hele tiden på at ting hadde gått galt...)

Annonse

første gangen hadde ej brun aktig utflod i ei veke, sku på doktorn for første svangerskaps kontroll, men blei henvist på sjukehuset, hadde utskrapning dagen etter. trist. Andre gangen hadde ej litt blødninga, ( va i bryllup), kvelden etter klarte ej ikkje å ha eldste mann på fanget, va låkt. La mej i senga, i 4 tida ringte ej sjukehuset å fortalte, på vei i drosja fekk ej styrtblødning.Skikkelig blodig alvor........ Men d kom ut et lite foster som ej fekk sjå, såg heilt fint ut.Auge, hende, føte, alt va der. Stakker, lure veldig på ka kjønn d va.....

2 heilt forskjellige opplevinga.....

Jeg blødde først lett. Etter en uke fikk jeg kramper (kraftigere enn mens, litt som kynnere) og mye blod og klumper kom ut. Etter dette fortsatte det å blø, men lettere. Etter elleve dager fikk jeg på ny menssmerter, og mere klumper og blod kom ut. Nå bare blør jeg lett (etter 13 dager), jeg håper jeg snart er ferdig med det nå.

Jeg hadde tatt UL før den kraftige blødningen kom, så jeg visste hva som skjedde...

Først rosa utflod, opphold en dag, friskt blod en dag, kraftig blødning klumper og rie aktivitet i to dager, ganske kraftige menssmerter som kommer og går med jevne mellomrom. Ultralyd og påfølgende utskrapning pga rester... Trist og tomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...